Åååå Vilken natt

Ja igår krånglade ju in somningen på sötnosen.
De är väl klart de är jobbigt att få flytta in till mamma och pappa igen, sedan så när små timmarna på sömnen va kvar är Melwin så där små lätt väckt och ja ha så svårt att ligga stil så han vakna av att jag rörde mej i sängen.
JAG kan INTE ligga stil pga. ryggsmärta och ligger jag i fel ställning så få jag SD på en gång och samma om jag ligger i samma för länge.
Så vor morgon ha vare LÅÅåååNG vi ha nämligen vare upp sedan 4 så man känner sej lagomt mör och skör i kroppen.

Men lill prinsen är på jätte bra humör vilket är underbart..!
Men de lä nog av ta före lunch som de bruka kunna göra.!

VI ha precis fått i oss lite frukost och nu ska vi väl snart bädda sängen.

Idag stå de på prio ett att träffa Melwins gudmor som TYVÄRR inte händer allt för ofta.
Så de ska bli super trevligt.
Vi ska nog luncha på charm och de passa oss utmärkt bra de, sedan bli de hem och mysa till playhoues disney och ostkrokar som melwin få på fredag och sedan somna in. 
Jag och älsklingen ska väl se Let´s Dance om han inte ska på trav för då få jag nog se de själv. 
Hoppas han tänker mål ett lager till i pluttens rum ikväll..!!
 
Melwin ha köpt en liten alla hjärtans dag present till GUDMOR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0