Dagis-slut beslut

Nu ha jag prata med kommunen och jag ha tacka nej till platsen åt Melwin från och med 4maj.
Han kommer inte bli inskolad då utan han kommer vara hemma hela sommaren tillsammans med mej Micke och lillebror.
Melwin hade börjat den 4maj och gått ca 3-5 inklu inskolningen och sedan vare ledig till 21 sept och då skulle han börja igen och då blev de en helt ny inskolning.
De bli för mycke nya intryck för ett litet barn de.
Först skulle han blive inskolad på dagis gått några v sedan vare ledig med mamma och pappa och fått en lillebror mitt i bilden.
De bli så mycke nytt och så dära kring han så jag tror bara han hade blive nervös och orolig om han hade haft de så.
Nu ska han vara ledig med oss framtill och med 9sept då ha vi sökt om på nytt dagis åt honom och de ska väl bli bra.
Och få vi inte något bra val då så finns ju möjligheten för skatten att vara hemma med mamma och lillebror ett tag till.
Men jag hoppas verkligen att vi få in han till och med då på en bra förskola för Melwin behöver vara ifrån mej lite granna och jag behöver egentid med bebis.

Han kommer ju bara gå ca 15timmar i V om han gå på dagis till hösten.
Kanske inte ens de vi få väl se.


Nu ha jag deklarerat och gjort klart gör både mej och micke -SKÖNT:..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0