Semester

Ja de är vad jag ha tage från Bloggen nu pga. att jag vill tillbringa den mesta tiden jag ha ledigt tillsammans med Melwin nu innan dagis inskolning med mera börja och allvaret för älsklingen att börja jobba.
Så här myser vi för fullt.
Bloggningen kommer troligtvis kör i gång effektivt i mitten på sept då inskolningen ha kommit i gång mer på fötter.
De är full planering inför både de ena och de andra.

Allt är bara bra med oss, livet som 2 barns mamma och pappa kan inte bli underbarare enligt både mej och micke.
Barnen är så snälla så ojojoj. Allt är underbart. Att bo på landet gö verkligen sussen de..
Imorgon bli de att börja riva tapeter och förbereda inför lördag då mamma och mormor kommer hit och ska tapetera åt oss.. Snälla dom är... :)

Bilder både före och efter kommer när allt är klart.

Kommentarer
Postat av: sandra

Åhh va roligt och få börja med renoveringen :D Snart kommer jag och Wilmer och härjar lite ;)

2009-09-03 @ 12:18:09
URL: http://sandranorin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0