Lite uppdatering

Här hemma är allt i full fart, vi håller på inskola Melwin för fullt, ha renovera köket, umgås med Goa vänner och ha massa saker hela tiden att göra.
De är svårt ibland som 2 barns föräldara att få tiden att räcka till.
De ska aktivera de ska lekas och de sak mysas massa vilket vi prioritera först de andra få komma i efter hand.
Melwin vill umgås med sin bästisar Wilmer och Emin.
Melwin gö inget annat än prata om dom 2 hela tiden han säger Emin till både Wille och Emin.. hihi så söt, de är svårt att lära massa namn ju..
 
Grabbarns grus


Sedan ska de städas och greja här hemma, fixa inför inte nu i helgen utan inför nästa helg. Gud de är någonting hela tiden de är mysigt oxå men nu börja pulsen stiga ska jag säga.
Tur jag ha mina underbara 3 killar att ty mej till, tur Micke finns där då musten gå ur mej, de gjorde den i helgen ojoj jajaj. Ingenting merr sagt om den saken.

Önska jag kunde få någon hjälpande hand, barnens farmor som alltid ställer upp och bakat förut vet jag inte vad de blive med.. :( jajaj, vi få väl se.
Allt löser sej men nu känns de mål löst.
De kommer bli kanon bra men så mycke som ska fixas.
Ikväll ska vi fixa en sak så de är ju ett plus. Men allt annat då.

Melwin och Noel är jätte snälla så de är tur, men visst bli dom less dom oxå när mammas plus stige till 100 i bland pga. stress men de gå. Tur dom ha pappa som lugna ner deras mamma när allt gå till överdrift.
Blev mycke med flytt, dagis inskolning, planering inför kommande helg (inte nu men hrlgen där på), sedan 2 års kalas med mera.
Men snart är de väl lugnt hoppas jag.

Nu är de viktigast att Melwin bli trygg i sin inskolning så nu ha jag lagt att åt sidan så han kan få bli trygg i sin dagis inskolning och att den gå bra.



Emin och Noel.. :)

Melwim håller i sej i Wille

Kommentarer
Postat av: sandra

va fina bilder på alla killar :)

2009-09-09 @ 15:44:20
URL: http://sandranorin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du.. jag bara säja att jag var väl inte på mitt bästa humör jag heller i går em. Men det blir lätt så när det blir för mycket! Vi är inte mer än människor vi heller! kram på dig gumman!

2009-09-10 @ 13:51:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0