Lite Shopping

Ja idag ha jag och Micke handla och bränt några tusen lappa..
Jag ha beställt mej en vinter jacka som jag nu hoppas kommer passa, och ett par prommenad skor.
Sedan så måste vi köpa en ny bärbar telefon för Melwin de lilla busfröet ha ju förstört 2 tangenter på vår den man lägger på med och nollan.. :/ så de va ju inte så roligt.

Ha även köpt en liten jul klapp till lill killen min.
Nu ha micke åkt ut till birsta och handla nya trådlösa telefonen och en ny digital kamera åt mej.
Snäll han är jag är hemma med barnen Noel sover Melwin sover så egentid vid datorn blev de för mej.
Jag ha stor städa här hemma hunnit äta lunch. Så de känns bra.



Dessa grejer köper älsklingen åt mej idag.. Jag hoppas dom finns hemma annars så kommer dom väl om någon dag.. :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0