********

Varför ska dom vanka så tidigt trots att han är super trött. Ja, de kommer man nog aldrig få svar på de är väl bara nått man få finna sej i.
Imorse slog min lilla ost upp sina blå klockan 05.50.. Då va jag tröttare än en björn.

Ja, vi ha hunnit med en hel del, Melwin ha ätit frukost, vi leker för fullt.
Noel ligger och träna nacken nu, vilket han ALDRIG vela förut.
Idag bli de bara en mamma, pappa och barn dag tillsammans.
Vi ska leka, förbereda inför nästa helg.
Nu ska vi invänta strax efter nio och ge Melwin pencelin och sedan bli de ut och leka.
Melwin är så gott som feber fri, men helt vill den inte ge med sej. penla mellan 37,2-37,8. Men de borde gå bort snart. Idag är vi inne på 4:de dagen med pencelin.



Kommentarer
Postat av: Angelica

Men han är väl för söt Noel.. å Melwin växer å blir stor ser ja, härligt å se :) Hur är de annars då?

2009-09-13 @ 14:18:03
Postat av: Camilla

Ja du ... varför vaknar dom tidigt?? det frågar jag mig oxå! Kram på er från mig/oss.

2009-09-13 @ 16:01:24
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0