Då va de dax

Ja igår kväll va Melwin inte sitt rätta ja.. :( Mycke gnäll och svårt att komma till ro.
Men han somna sött och sov till 10 då ville han absolute inte sova själv utan ville mysa och sova med mamma så han fick sova med mej och Noel i vårt sov rum och Micke låg i Melwins rum.
Melwin breder ut sej så mycke så han putta alltid ut Micke så han kan inte sova.. hihih..

Imorse när vi vakna 05.45 grinade Melwin hela tiden bara mamma så gällde.. :/ Jag trösta flera ggr men så fort han skulle sitta själv grinade han så vi avvaktade med att ta beslutet om han skulle vara hemma från dag 3 i inskolningen eller inte.
Men då barnens farmor kom som skulle vara med Noel så såg han ännu sämre ut så Micke och jag bestämde han blev hemma då låg tempen på 38,5.
Jag gav han vätska och sedan så tog vi ny temp och då låg den på 40. Jag ringde VC och berätta att han hade SKIT ont i sina små öron och att han hade hög temp jag skulle ge alvedon och sedan så skulle vi vara på VC 10.15.
Vi få träffa en doktor och hon såg han va dålig jag lyfter upp sovanade Melwin han sova när jag ta upp honom och under hela undersökningen han hade dubbel sidig öroninflamation så de va en medicin kurr som behövdes.
Troligtvis hah han haft de i lfera veckor men ingenting ha märks på vår lilla prins ingenting.
Han ha vare som vanligt.

Nu sover han sedan 3 timmar tillbaka vilket han behöver vi få se hur han må då han vaknar.
Hoppas han är piggare.

Ne nu ska jag leka med Noel sedan greja lite..




En sjuk son

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0