Vilken natt...

Huva vilken kväll och natt, Igår kväll hade jag så ont i magen och huvudet.
Jag la mej vid 20.30 då sa min älskling åt mej att jag skulle till sängen på en gång.
Sagt och gjort så la jag mej men jag kunde ALDRIG somna.
Kl 22 började de med att lillen kom till oss jag gick in och la han igen och de tog bara 5min sedan somnade jag efter mycke om och men.

Klockan 00.05 kommer en liten son in till oss. Jag försökte gå in med han på sitt rum men de gick inte.
Så jag tog med han in till oss och då ville han inte somna. Han busa och hade sej i vår säng jag va så trött och hade så ont i huvdet och Micke tog över men gick inge bättre.
Så vi va vaken fram till 04.30 då över driver jag inte.
Då somnade vi äntligen alla 3 helt utmattad..

07.15 vaknade lillen igen och han ha vare vaken sedan dessa fram till ca 12 då han somnade för middags luren.

Här hemma är vi riktigt trött och slut speceillt jag, Melwin är oerhört pigg trots dålig sömn inatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0