Vilken morgon

Här hemma slog min älskade son upp ögonnen halv 6 imorse.
Vi kramades fram till 6 sedan så blev de morgon mys på rummet med läsa bok och greja.

Jag ha hunnit ringa massa viktiga samtal till morgonen vilket verkligen behvödes.
Sedan så ha jag inte fått in nå pengar idag som jag skulle så mitt humörr är inte på topp men jag hoppas de kommer en lösning på detta under dagen, för vi ha ju räkningar som ska betalas.

Vid halv 2 ska jag till BM hade först tid vid 1o i 4 men då ringdse hon och sa att hon som skulle komma då hade fått barn i går så hon kommer inte och då fick jag henne ersättnings tid.. :D
De ska bli mysigt och få gå till Bm idag och lyssna på lillen, då kan man åt minstående njuta av de, sedan njuter jag av varje minut tillsammans med min lilla prins.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0