Veckan 38

Uträkning utgår från dagens datum: Sön 31 maj 2009.
Din graviditet startade Sön 14 sep 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Sön 28 sep 2008 (ägglossningen).
 Du är på dag 260 av 280. (92,9%).
Du är i vecka 38.
Du har gått 37 fulla veckor och 0 fulla dagar (v37+0).
Du är i 9:e kalendermånaden.
Du är i 10:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 20 jun 2009
Du har 20 dagar kvar till beräknad förlossning.


Idag är de en otroligt varm dag igen och de känns i kroppen.
Bebis trycker på mer och mer neråt och jag tycker foster röreslerna börja minska..
Är lite smått orolig för att dom minska så pass.
Men innan läggning igår fick jag 3 kickar på handen och de kunde jag väl lugna mej lite på men inte så de räckte ändå kände jag.
Ha sove som en kratta i natt, äckligt varmt ont som jag vet inte vad och allt ha vare bläääää.
Spänner mej nog för att vara ensam idag, eller ensam är jag inte ska ju till min älskade mamma och umgås med henne eftersom de är morsdag men jag tycker ändå de känns ensamt för om de händer nått så finns ju inte blivanade 2 barns pappan på plats.
Han sitter lixom 40 mil ifrån oss, men han kommer ju hem i natt.
Många trycker kanske de är fjantigt att vara spänd och orolig men om man ha de som jag ha de hade ni nog känt likadant.
Huva vad jag gnäller men de bjuder jag på nu.

Jag hoppas iallafall älsklingen min få en JÄTTE trevlig resa till sthlm på tv.
De är han värd, han jobba och sliter varje dag och få in pengar klart han ska få åka på de mest efter längtade varje åt ELITLOPPET... :D
han kände sej dum sa han imorse vid 5 då han sa hejdå att han skulle åka när jag hade så ont och så dära så han va nära stanna hemma men jag övertalade honom att åka så han for.
Lite vita lögner få man använda jag sa att de va lite bättre trots de inte va de.
Men hade jag sagt att jag hade de som igår kväll hade han inte åkt.

Och jag ville att han skulle åka men ändå inte.
Nu är de bara lillen och jag här hemma, tvättmaskinen gå för fullt.
Melwin springer runt i short och .tshirt och är JÄTTE busig.
Själv ska jag dricka en kopp kaffe o någon macka sedan klä på mej för dagen.
Ut skinner solen och de är 20grader i skuggan kan de bli bättre...
Även om jag vill ha de svalt så njuter jag.. :D
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0