Vecka 35

Idag gå jag in i en ny veckan alltså i vecka i veclan 35 (v 34+0dag)
De är helt ofattbart att jag kommit så långt redan.. Nu är de verkligen inte långt till lill knoppen kommer ut.
För mej få han gärna komma snart efter som nu börja de bli jobbigt.
Jag ha samla massa vätska i kroppen, ryggen värker och värken i magen börja bli precis som när jag vänta Melwin så otroligt ond och förskräklig.
Jag älskar att vänta barn men inte dessa sista veckor som jag ha de så otroligt jobbigt.
Mina graviditeter ha vare jobbigt mer eller mindre hela tiden men slutet är faaan värst. Så är de.
Varje morgon måste jag ha hjälp för att ta mej ur sängen, jag klara inte av att busa och underhålla Melwin som jag vill.

Tur jag ha min älskade sambo som ha orken att hjälpa till vad vore livet utan honom.
Och jag är så glad att både Micke och jag ha underbara mammor som gärna hjälper till kommer och leker med lill skatten så jag kan få vila lite.
Mamma är helt underbar på alla sätt.


Min graviditet - BF Lör 20 jun 2009

Uträkning utgår från dagens datum: Sön 10 maj 2009.
Din graviditet startade Sön 14 sep 2008.
Din menscykel är ca 28 dagar
Du blev gravid ungefär Sön 28 sep 2008 (ägglossningen).
 Du är på dag 239 av 280. (85,4%).
Du är i vecka 35.
Du har gått 34 fulla veckor och 0 fulla dagar (v34+0).
Du är i 8:e kalendermånaden.
Du är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden). [Läs mer här]
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Lör 20 jun 2009
Du har 41 dagar kvar till beräknad förlossning.

ny magbild




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0