Värkar.. .??

Igår kväll började de för mej, jag fick oerhört ont nere i korsryggen och nedre delen av buken så jag visste inte vart jag skulle ta vägen.
Tog värmekudden och värmde i micron och de hjälpte lite.
Inatt ha jag sove dåligt men inte haft så där ont som igår kväll.

Imorse började de igen och ha på gått hela dagen en ständig värk i korsryggen oc h nedre delen av buken.
En mensvärk liknande smärta ha kommit o´ch gått oxå.
Jag ha prata med förlossningen och dom säger bara att de är avvakta för nått vatten ha inte gått och inte någon slempropp heller.
Så jag kempa på så gott de går, tur jag ha en underbar sambo som hjälper till här hemma.

Nu ska jag se Robinson och ta de lugnt för att ladda för min kusins konfiramtion.
Om de är riktiga värkar kan jag inte säga riktigt men jag tror de och förlossningen gjorde oxå när jag förklara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0