Vår tisdag

Idag är de molnigt här i stan, men skönt ute +10 inge regn.
Vi strax efter 9 gick vi ut och lekte i sandlådan, de uppskattade vännen min.
Vi ha byggt kakor på kakor, gått och gungat en massa.
Nu när klockan börja nalka sej 11 så gick vi hem och skatten sover sött ute på ballis.

När han vakna ska vi nog åka mot birsta ska köpa en hylla lite färg och korgar till badrummet efter som de inte finns någon sån där byrå vi vill ha i rätt mått och pris klass så gå de inte så bra.
Jag betala inte 2500:- för en byrå att ha i badrummet så då få vi komma på en andra hands lösning.
Åååå nu är de mindre än 6 veckor till bebisen vår kommer gissa om jag längta efter att bli 2 barnsmamma.. :)


Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Skoj & vara ute =)

2009-05-05 @ 15:37:20
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Linda

åh jag längtar också :D Typiskt bara att det blir just den dagen bara.. Tycker du kan ut och springa lite så att vattnet går nån dag innan, thii ;)

2009-05-05 @ 16:07:07
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0