Vår Söndag

Vi for och lekte på förmiddagen, vi lekte dock inte allt för länge för vi va rädd att Melwins hosta skulle bli värre.
Men vi lekte en bra stund sedan for vi och tvättade bilen.

Lillen sov lunch hemma och jag och vännen greja med tvätten och massa annat nytto göra.
När han vaknade brumade vår bil mot birsta för att inhandla lite mat.
Vi stannade även till i Birsta City och va in på Name It och gud vilken fin body jag hitta till lillebror så den investerade vi.. :D

Nu i eftermiddag ha vi grilla och haft de mysigt tillsammans.
Imorgon börja allvaret igen.. :(
Jag ska ringa några viktiga samtal och så dära.

Vad kommanade vecka ha att erbjuda som de ser ut nu så är de ingenting..
Så ha ni tråkigt ring/sms.a eller lämna en kommentar så kanske vi kan hitta på nått skoj.

Nu ska jag lägga mej i soffan och vila, bebis ha inte gjort sej till känn idag så jag hoppas han vill göra nått liv i från sej nu när jag lägger mej i sängen och slappa.. Bli så otroligt orolig när han inte rör sej.. :(
NEWBORN Kasper bodyTill Bebis från Name It  i stl 56 pris 130kr...


Lite från vårt ute lek på förmiddagen




,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0