Vår Onsdag

Här är de som vanligt tidig morgon.. :O
Vi ha lekt och myst massa, Melwin ha vare jätte duktig och snäll till morgonen, jag är så STOLT.
Han ha lekt massor själv och hållt på greja med olika saker.
DAgens stora hit va spisen och laga mat åt mamma, han sa även "MAT".
Sedan ha vi myst läst och haft de allmänt mysigt tillsammans.

Jag satt vid datorn förut som normalt inte bruka gå så himla bra med idag gick de JÄTTE bra han sysslade sej själv med att se på  Playhoues samt läsa i Min Vi föräldrar tidning och säga bebis till alla barn.. :D hihi go killen.
Jag surra med Jossan och Lisa på msn och de är alltid lika trevligt.. :D

Nu ha jag vikt massa tvätt, tvätta en ny maskin som strax är kalr för hängning Sedan bli de till attt slänga in en till maskin med tvätt.
Skatten sover sött på balkongen efter lite lunch och hjält mamma att dammsuga lgh.n.

Ne nu ska jag äta mina varma mackor läsa lite bloggar innan tvätten kalla för hängning och mammamormor kommer hämta oss för att åka till stan och kika på syrran som ha mösspåtagning idag.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0