Vår Helg

Här är de inte som vanligt, lillen ha fått nå blåsor i munnen de är nog därför han ha haft så svårt att äta senaste dagarna.
Dom börja bli bättre nu. Sista April va vi bjudna till Annelie och Kalle men fick ställa in pga. att Melwin inte mådde alls nå bra, helt loj och orkade ingenting gnällde för allt.

Vi va bara hemma grillade ute och sedan gick vi en snabbis på brasan här hemma på skönsmon men Melwin orkade inte vara med så länge.

Igår (fredag) for lillen och jag ner till stan köpte skor till honom efter som ena sko sparkade han bort på sista april så en sko kom vi hem med.
Men de gjorde inte så mycke för dom va en stl för liten:(..
Sedan så åt vi middag hos Melwins farmor, de va gott och de tyckte Melwin oxå han åt som en häst.
Så igår släppte de lite med maten..Så stolt och så skönt.
Micke va på trav på dagen och vi tog de mest lugnt.

Idag ha vi vare i birsta vi köpte en grill för några veckor sedan en billig grill och gud vilken skit grill de va ska jag säga.
Så idag investerad vi en ny, och så köpte vi penseér.

När jag kom hem från birsta följde jag med mamma och kika på en lgh här på skönsmon och den va fin hoppas hon ta den.
När jag kommer hem från lgh visningen sitter en gosig älskling ute och vänta på mej, vi kramades en stund sedan så monterade han grillen och jag planterad blommorna jag köpt.
Lilleman sov sött i vagnen under tiden.
Nu på eftermiddagen ha vi invigt nya grillen gud vad gott de blev och va skilland på grill.
Jag hade gjort hemma gjort potatis sallad till och Melwin gillade de verkligen.
När vännen diska och jag och lillen lekt så åkte vi mot matfors och kika, stannade på Dannes och där blev de en mjukglass så gott.. :)
Nu sitter jag i soffan och invänta Robinson.

Vännen ligger och dega i soffan och Melwin sover sött..

Imorgon nalkas de konfirmation för min kusin Johan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0