Lillebror **** <3<3<3<3

Ååå nu är de inte långt till vår lilla bebis/lillebror/vår andra son kommer till oss.
De känns så spännanade men jag ha kommit till en punkt där allt känns så svårt inte att bli 2 barns mamma de ska bli underbart, utan att lämna bort Melwin.
De är de som känns värst just nu.
Jag vet att han inte lider av att vara ifrån sin mamma, men de känns som jag sviker honom på något sätt när jag ska lämna bort honom pga. att lillebror ska komma till världen.
Jag önska Melwin oxå fick vara med då hade allt känns lugnt och bra, jag kommer nog ligga under snittet och fundera på Melwin och de första jag nog kommer göra är att skicka hem Micke och hämta vår stor skatt så han oxå få träffa sin lillebror.

Huva ja, de är så mycke.
Önska jag kunde skriva ut allt men men..

Lillebror i magen må bra, ha haft massa förvärkar och sammandragningar nu till morgonen men de ha nog med nattens ställning att göra.
Lillebror gö sej påmind flera gånger idag och de är jätte mysigt för snart är de över och vem vet de här kanske är sista gången jag är gravid de vet man aldrig.
Så jag ska verkligen passa på att njuta nu sista veckor även fast de är jobbigt med alla smärta så är de mysigt på samma gång.
Att vara trött och slut samt att de är tungt på slute är jag nog inte ensamma om att tycka på slutet av graviditeten.

Tog en ny mag bild förra blev så dålig.



Kommentarer
Postat av: Linda

fin bild :)

2009-05-20 @ 12:07:45
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0