Underbar morgon

Gud vad mysigt de är att vakna av en GLAD son som kommer in och säger mamma mysa.. !
Imorse kom han in tog mej på ryggen och säger mamma mysa.
Jag lyfter så klart upp lill vännen och vi kramades alla 3 i sängen fram till 06.40 då va de dax för frukost för lillen och för älsklingen att göra sej klar för jobbet..

Nu ha vi nyss ätit go frukost, Melwin ha sluta helt med vällingen och äter yoghurt och macka till frukost i ställe.
Idag vet jag inte vad vi ska göra tror jag ska baka te kakor öfr på freadg kommer Eventuellt Lisa och Emin hit och fika med oss och då vill jag ha nått gott bröd att bjuda på.. :)

Nu är de dax att få på min lill vän kläder för dagen och en ren blöja.. :)

Seadn få vi se vad dagen erbjuder troligtvis bli vi inne för lite bakning.
Imorgon är de MCV på listan Jippi.... :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0