Tacksam

Idag när vännen kom hem så stod middagen såklart på bordet.
Hade gjort skink sås och pasta.. Mums.

Sedan så diska älsklingen och jag sätter mej på rummet med lillen då säger vännen, klä på er och gå ut så diska jag klart sedan ska jag dammsuga så kommer jag ut efter de.
Gissa om jag blev rörd, för de händer ALDRIG att han ta tag i saken att städa och hjälpa till.
Så jag blev glad och de värmde i mitt hjärta.

Vi gick ut och hann inte mer än komma till lekplatsen kom de en skur med regn men vi stannade ute och lekte ändå.
Man är ju inte gjord av socker heller.
Efter ett tag slutade de och regna och de va skönt.

Vi lekte och sedan kom vännen ut till oss, vi lekte lite sedan hoppade vi in i bilen och brumade mot vår kommande nyhet, va och kika på lite grejer och så dära.
Allt kommer bli toppen bra.
De känns tipp topp bra.

Nu ligger skatten och sover han drömmer hemska drömmar som de verka nu vet inte varför för oroligt på kvällarna sover han.
Nu bli de mys i soffan med vännen sedan kalla sängen tidigt ikväll.

Kommentarer
Postat av: MM

Hus ? Ny lägenhet ? Spännande iallafall !! ;D

2009-05-13 @ 19:38:05
Postat av: Jossan

Är det nytt boende tro? =)

2009-05-13 @ 20:31:32
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/
Postat av: Mickan- Mamma till Noel och Levi

Tack så mycket!

2009-05-13 @ 23:18:11
URL: http://mickaann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0