Sov morgon

Inatt kom Melwin vid 3 och ville inte sova i egen säng så han sov inne hos oss.
Imorse vaknade vi 06,55 älsklingen blev lite se för att åka med Ylva hans arbets kollega.
Men jag tror han hann.

Lillen ha nyss ätit lite gröt och snart ska vi ta morgon fika med Mackor och te tillsammans, Melwin äter alltid sitt först som  gröt eller yoghurt för ta jag fram mackor äter han inte sin yoghurt eller gröt..

Vid 10 ska vi ta bussen mot stan för att göra ett besök på MVC och på BVC att hämta hem nya AD droppar.
Annars vet jag inte vad dagen erbjuder här hemma, super fint väder ute solen skinner och de verka bli varmt.
Tur jag köpte nya vi föräldrar igår som jag kan läsa när plutten sover. Kanske stanna jag nere i stan sätter mej i vängåvan köper en mjukglass och myser innan vi far hem vi få väl se..

Morgonens lill sol..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0