Söndagar..

Vilken härligt morgon, lillen kom in vid 6 som vanligt och lägger sej mellan oss krama först mej och sedan älsklingen.
De värmde så otroligt i mitt hjärta när han gjorde de för idagens läge så bestå inte många kramar av att han vill ge dom själv utan man få fråga helt enkelt..

Nu ska jag starx göra lite gröt åt honom sedan vet jag inte vad vi ska hitta på.!!!
Solen skinner ju och jag hoppas de tänker bli varmt idag för innan vi ska åka till lgh så ska vi ut och leka idag..

Själv somnade jag på soffan igår och missade halva Robinson och såg inte ett dug på ESC... :( Skit tråkigt men jag är så himla trött nu på slutet så jag måste verkligen försöka vila upp mej riktigt innan lill bebisen kommer till oss.

Nu kalla frukost

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

JAg såg alla bidrag men somnade innan röstningen kom igång ;-)

2009-05-17 @ 08:29:32
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0