Söndag

Idag så ha min kusin konfirmera sej, så fin och duktig va han.
Melwin va som en ängel i kyrkan idag, prata med allt och alla och sken som en liten sol. Gissa om mamma hjärtat av stolt de kan ni lova.
När vi sjöng psalmer med mera så sjunger Melwin med på sin nivå.
Trots de va mitt i Melwins sov och mat tid så gick de bra.
Åt gjorde han hemma innan vi for och sovningen så drog vi lite på de så efter kyrkan och när vi for till mina kusiner så gick jag en sväng och då somnade han på en gång.

Han sov ca 1½ timme och vi åt och hade de trevligt under tiden. Moster Anita hade gjort jätte goa pajer av olika slag så mumsigt och gott.. :)
Sedan när lillen vakna så lekte han en massa och hade de roligt..
Efter kaffe o tårta så for vi hem.

Lillen fortsätter äta bra och de är härligt och se.
Nu natta älsklingen honom och jag ska lägga mej i sängen och vila för gud så trött jag är..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0