Söndag

God morgon..!!!

Här är vi vakna sedan 6 trots att inte Melwin somnade förens 21,20 igår.. :(
De märks vem som börja bli pigg och få energi över nu så idag bli de mycke bus och lek.
När han är sjuk orka han inte så mycke då bli de mycke vila men nu när han börja tillfriskna mera så måste de hända någnoting hela tiden.. :)

Vet inte riiktig vad dagen här ha att erbjuda en fin morgon sol ha vi i allafall med lite blåst.
Tempen står på 9 grader redan så de är väl ett plus hopppas på att de inte bli för varmt bara.
Just nu så här i slutet på graviditeten vill jag inte ha någon värme alls gärna solsken och lite värme men någon bölja vill jag inte ha ännu.. :)
Kroppen är fylld med vatten så de är väl därför jag gruva mej för värmen.

Lill knoppen är mycke piggare som sagt va en ret hosta ha han plus att hans snor ivll inte sluta rinna.
Jag ha själv samma problem.

Vår prövning igår gick bra, vi få se hur de gå.:D
Känns så spännnade vi få väl se hur de bli med allting förhoppningsvis ha vi svar under kommande vecka.
Så ni som ör riktigt nyfikna hållut.. :)

Men ojjjj vad lite folk som gissa ett datum när lillebror ska komma.. :(

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ja jag gick ju höggravid och proppfull i vatten hela förra sommaren då Lily kom i augusti, inte roligt alls...



2009-05-10 @ 09:03:35
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0