SOL SOL

Vid drog hem ifrån vid kvart i 9.
Fick på Konsum köpte lite jordgubbar och sedan tog vi bussen mot grevebäcks parken.
De va bara Melwin och jag där till en början med sedan däk de upp massa andra barn med föräldar.. :D

Melwin ha lekt som aldrig förr, åkt rutch kana, gunga, gjort kakor, gått i skogen, gunga gung bräda med mera han är så söt lill prinsen min när han leker.
Vid 11 åt han lunchen jag hade med mej, sedan så däcka han i vagnen. Tyvärr hade jag gjort snuttis hemma men som tur va han så trött efter massa bus med mamma och de andra barnen så han somnade som tur va ändå.

När han sov passade jag på att steka mej i solen och ack vad jag bränt mej.. :O
Jag mumsade i mej en liter jordgubbar och drack lite ramlösa så gott och så mysigt.. :D

Då go prisnen vakna efter jag väckt honom så fortsatte ute leken.. :D
Vi va ute och lekte fram till kl va kvart i 3 då gick vi hem och börja med allvaret som väntade.
Bädda ur sängarna och tvätta en massa.

När Micke kom hem så hade han planera in att åka på Biteline med några kompisar och kääka så Melwin fick vara hos farmor en stund. De gick jätte bra.
Nu sover han sött jag saknar honom jätte mycke.
Mamma älskar dej lill skatten som sover sött i sin säng.. :D

          












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0