Snorig

Stackars liten, gud vad han är snorig jag lider verkligen med honom.
De rinner hela tiden man få torka och torka och ont i lilla näsan få hjärtat mitt.
Alldeles röd om lill tippen bli han.

Idag efter han sovit klart ville han verkligen göra någonting, jag plockade fram den efter längtade finger färgen och de uppskattades.
Han målade säkert 4 st teckningar och fina blev dom. :)

De är så roligt att se sitt lill hjärta så duktiga att måla..
När slutet närmade sej och snoret rann mer så blev vi otålig och tutten ville han ha.
Själv klart fick han sin älskade napp och vi målade en stund till till slut orkade han helt enkelt inte mera.

Jag plockade ihop lite snabbt sedan hoppade vi i badet och hade en hel timmes vattenlek tillsammans.
Lillen lekte och hade de mysigt men på slute ville han mest ligga på bebis magen och mys tillsammans med mej i de varma sköna vattnet.
Tog lite bilder på oss tillsammans när vi bada tror dom blev ganska bra.
En tjock höggravid mamma är inte lätt att få fin på bild men däremot lill prinsen bli vacker i alla väder han.

Idag ha vi iallafall fått upp vår stationnära dator nu väntas bara en högre hastighet så vi kan ha båda datorerna  uppkopplade.
imorgon bli de lugnt här hemma, en till inne dag och kurrera oss. Jag må mycke bättre, bara hoppas lill vännen oxå gö de imorgon.

Nu ska jag sätta mej kika lite i blogg världen sedan kramas med älsklingen som invänta sverige Matchen som visas ikväll.





Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Hej, åh tack!

Men gud, är dom födda på samma dag och heter lika?

Fan vad kul! :)

2009-05-07 @ 20:22:31
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/
Postat av: mitha

Hej hittade hit från sandrastomberg!



VIlken söt blogg du har=) och en jättesön son också=)



kramkram

2009-05-07 @ 20:59:44
URL: http://himmelohelvete.se/wp
Postat av: Eleonore

haha gud vilka härliga kladdbilder!:D

2009-05-07 @ 21:50:15
URL: http://fikamed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0