Sjukstugan fortsätter...

Igår kväll somnade han så sött roslig och hade svårt och andas, så vi kollade till han flera ggr.  

Han sov sött i sin säng fram till klockan 21,30 då hade han jätte svårt att andas så han fick lite vatten och sedan testa vi och la han igen i sin säng men de gick inte.
Han hittade ingen rå så han fick sova hos oss inatt.
Men gud vad han ha yra och haft feber toppar.
Inatt hade som högst 41 grader fick en ipren och då gick den ner.

Till morgonen sov vi alla 3 till 06.40 och de va skönt, vi ha mest mys och kramas en massa. Sett på play houes och myst under lillens täcke.
Nu ha han 40 i temp ligger i min famn medans jag blogg framför datorn.
Normalt bruka han grina och skrika när jag sitter vid datorn och blogga men inte idag, de är ett riktigt tecken på att han inte må bra.. :(
Idag bli de en inne dag för oss, jag skulle behöva göra massa nytto grejer som städa och plocka i en graderob.
Men vi få se om de finns någon tid över till de för när Melwin är sjuk så vill han gärna att min sitter och gosa tillsammans hela tiden.

Lillebror i magen verka oxa ha blive förkyld för han greja massa konstigt där inne men jag vet inte.
Jag är mycke piggare och de är skönt men jag önska de börja om på mej iställe för att lill vännen ska behöva ha detta.

Nu ska vi fortsätta kramas i soffan.


Kommentarer
Postat av: Sandra [2barnsmamma]

Hehe, vad tufft egentligen! :)

Lät inte som en trevlig natt,

stackarn! Han får krya på sig! :)

2009-05-08 @ 09:07:47
URL: http://sandrastomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0