Sjukkkling

Nu är vi förkyld både lillen och jag tyvärr.
Jag ha vare dålig några dagar men lill knoppen ha haft tur och klara sej men idag vid 8 börja han bli allmänt hängig och jag hörde vad svårt han hade och andas så jag gav han nässpray och då lättade de.
Vi läste en bok och jag känner hur varm lill killen är så jag tempa han och den stod på 37.9.

Jag klädde på lill vännen och sedan kom mammamormor hit och ville mysa med sitt älskade barnbarn.
Melwin blev glad att mormor kom och lekte med honom dom ha haft jaggis och haft de mysigt tillsammans så lite krafter ha han allt kvar.
Sedan så va vi tvungan att gå på ica handla hem lite viktiga nytto grejer vi klädde på han och trampa mot ica tillsammans.
När jag kom hem från ica så ser jag på lillen att han ha fått hög temp och de stämmer. 39 visa termometerna.
Nu sover han sött efter lunchen. Jag sitter och kika på datorn surran med
Jossan på msn och små snegla på hem till gården.
Önska jag kunde ta över lillemans förkydlning och att han slapp vara dålig.

När lill vännen vakna bli de dega i vår stor säng och se på Telebubis och mysa tillsammans.





Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Inte kul när dom små är dåliga. Hoppas det går över snart

2009-05-07 @ 12:45:10
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0