Ren trots

Här hemma bo de en trotsig 1,7åring.
Han vet verkligen vad han få och inte få göra och gö han de han inte få och man säger Melwin vad gör du? Då slänger han sej ner på golvet och grina soch tror han ska få som han vill.

Förut så fick han 50kr i små pengar av mej och dom ville han stoppa i Helikoptern han fick av farfar när han döptes, och då sa jag Melwin få inte leka med den då de är pengar i.
 
Han accepterade de då och sedan efter ca 2 sek så ville han ha den jag tömde helikoptern på pengar så han fick leka och tror ni ha va nöjd eller.
Nej nej, han ville leka med den då de va pengar i den men de fick han inte så ännu en gång slänger han sej rakt lång på golvet skriker och lossas gråter.

De är rart med ren trots..

nu ligger lillen och sover efter en massa bus med mormor och hans mostrar.
De syns verkligen vad han älskar både mamma, linda och Elin de är så skönt att se..

Jag sitter just nu på nätet och kika på nytt köksbord.
någon som ha tips om något bra.. ?


Kommentarer
Postat av: SoffiZ- Oliwers mamma

Kikar in och tipsar om att jag har en liten minitävling i min blogg;)

2009-05-11 @ 23:25:23
URL: http://soffiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0