Picknick

Nu ska jag och lille man på nya äventyr och ett äventyr kan man verkligen kalla de..
Nu ska jag som är höggravid trampa ut med min lilla son på Picknick, de bli en lite prommis men bli de allt för jobbigt så finns de bussförbindelser att ta.. :D

Melwin är så rastlös idag så idag behöver han verkligen göra nått skojigt ute.. :)
Så jag ha planera in detta enbart för min lilla skatts skull.
Jag ha jätte ont idag ibåde magen och mycke asmmandragningar men jag försöker göra de bästa av allt.

Nu bli de packa väskan med massa mysigt sedan gå på konsum och se om de finns jordgubbar att köpa som vi kan äta ute i de gröna och mys tillsammans en riktig mamma & Melwin förmiddag tillsammans.

Ikväll måste jag och Micke storstäda lgh för imorgon lä de börja ringa folk på denna lgh som Mitthem äger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0