På äventyr

Imorse så fick jag världens idé och lust.
Sa åt Familjen göra sej klar för att åka mot Norra berget och leka.
Vi for strax före 9 hem ifrån och hade packa en fika väska med oss.. :D

Jag och lillen lekte en bra stund själv innan mamma och lillasyster Elin kom och gjorde oss sällskap.
Älsklingen for hem för att ta an städningen som verkligen behövdes hemma, han dammsög och torka golv samt skura badrummet och de uppskattade jag för de är så jobbigt att städa med stor mage nu.

Strax innan lunch kom han tillbaka och då hade mamma och jag gjort upp en eld och de va dax att börja grilla lite korv.. :D
Mums vad gott med ute grillat, Barnen lekte tillsammans för fullt Elin är så duktig att ta hand om Melwin de åker rutchbanan tillsammans, gunga tillsammans och ha de mysigt ihop.
Melwin verkligen älskar att leka med sin moster.

När vi precis ätit upp korv och så böja de regna, före de va de jätte fint väder ute, solen lysste och de va så varmt och skönt.
Men de va bara packa ihop och gå mot bilen.
Lillen somna på en gång och vi for hem till Melwins farmor där vi va bjudna på middag idag.

Nu ha vi kommit hem och ha badat tillsammans med Melwin, men de märks att jag ha en mage nu för de blev lite trångt.. :D hihi...
Nu så ligger lillen i sängen och ska sova, de är pappas tur idag och lägga.
Vi ska se Robinson och äta massa gott vid 8.. :)

En helt underbar lördag ha vi haft tillsammans hela familjen, Melwin älskar att vara ute och må gott. Synd de regna så mycke i eftermiddag annars hade de blive mera ute lek för oss.
Önska bara jag orkade mer och inte stora magen va i vägen hela tiden.








Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Vilken härlig dag! Hoppas att ni har fin väder idag. det har vi :-)

2009-05-24 @ 07:05:55
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0