Onsdag

Här hemma ha natten vare tung, Melwin ha vaknat flera gånger och haft ont, vart vet jag inte men verka som växt värk.. :(
Jag lider att se min skatt lida på detta vis.
Han kom in vid 12 till oss och jag lyfte upp honom men inne hos oss kom han inte till ro så jag tog med han in på sitt rum och där ha jag legat som en ostkrok i en säng som avkortad pga. att de är en växa säng.
Tror längde är 140cm.
Jag ha skit ont i kroppen och magen nu eftersom jag ha lega konstigt i natt men vad gö man inte för sina barn, Micke hade inte kunna legat där han är själv 186cm lång och sängen är 140cm så de hade inte gått så bra de... :(

Vid 3 kunde jag trippa tillbaka till vår säng för då hade lillen kommit till ro hc sov sött.

Vid 7 ringer mobilen, jag kunde ha slängt ut den ska jag säga för både Melwin och jag sov sött..
De va kehab som ville berätta att dom skulle komma till mej nu på morgonen.
Va bara pallra sej ur sängen och klä på sej.

Ha även tagit hand om 3 stora tvättkassar med tvätt sedan tvättis igår.

Nu invänta jag paket med posten idag, ska bli spännanade och se.. :)

Annars idag bli de lugnt ut och leka efter skatten sovit middag sedan i eftermiddag ska vi ut och handla lite mat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0