Mot stan

Nu ska jag strax väcka lillen min eller om 30 min.
Sedan ska vi byta om och gå ut i solen och leka innan vi ta bussen mot stan. Vi åker här ifrån vid 12.45.
För 13.30 är de BM dax.
De ska bli mysigt att komma till Bm idag, lyssna på lillebror och prata. Jag hoppas hon ha någon idé mot halsbrännan samt hur jag ska kunna få sova på nätterna för jag orka inte vara vaken så mycke som jag är.
Hur ska jag då orka ta hand om 2 älskade liv, jag sover ca 2-4 timmar per dygn de är ingenting.

Här är de underbart väder i allafall, solen skinner och de blåser typ ingenting, i skuggan han vi +19grader och hur härligt är inte de.
Alla fönsterna är öppen för vädring här hemma och man hör hur fåglarna kvittra och hur bilarna kör... :D

Nu bli de på med ett ansikte för mej sedan väcka min lill killen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0