Morsdag

Mor kom och hämtade oss ganska tidigt, vi for till grevebäcks parken och lekte.
Barnen busade som adlrgi förr själv satt jag på en filt i underbara solen.

Men min kära lilla syster Linda behövde åka hem "hmmm" så de va bara spring till bilen och fara hem.. :O
Barnen fortsatte leka hemma på gården och de gillade dom, sedan va de lunch tajm men min son ville absolute inte äta någon lunch så han fick byta blöja och sova i ställe.

Sova va han inte så dära jätte sugen på till en början men ha nog med värmen att göra, men jag gick en sväng med honom och då somande han sött.

Mamma fick sina morsdag presenter från oss och jag tror hon blev jätte nöjd, hon bjöd på god glass tårta och kaffe och de va så mysigt att vara hemma hos mamma.
Dock fick inte Melwin sova i lugn och ro för någon raggar bil stannade till och sladdade och fjanta med bilen så Melwin vakenade. Tack till den personen..

Vid 15 for vi hem till gammelmormor min mormor och käkade lite middag, själv gjorde jag ingenting där för jag hade så ont i magen så jag vilade.
Tur mamma min finns tack för de.. :D

Hos Mormor böjds de på super god inbakad fläskfilé med pressad pot och sås. Sedan  till kaffe morsdags tårta med riktiga jordgubbar på mums.
Nu är vi hemma, jag ha fått massa färg på armarna så de bränner.
Lillen sover sött och ikväll somnade han efter ca 10min. Så skönt för honom.

Jag ska sätta mej på balkongen och njuta av goa sommar värmen och sedan hänga tvätt.
Ikväll bli de tidig ikväll.







Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Vilken härlig dag! Tur att du har mamma din.

2009-06-01 @ 07:43:56
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0