Min morsdag

Ja idag fira vi Morsdag här hemma, den började med en stor städning tillsammans, När vi va kalr vid 9 så badade lillen och jag sedan planerade vi dagen.

Vi for ner mot City käkade lite lunch och myate i solen. Va även på Lindex och byte kläderna som de va tänkte Melwin skulle ha på midsommar.
När vi käka lunch så somnade Melwin då gick vi och köpte oss en mjuk glass och glassade i varma underbara solen... :)

Vi va på stan till 20 i 1 då vaa vi tvunga att bege oss hem över för att visa lgh. De ha gått super bra de.. :D
Hoppas första paret få den, dom andra nja..

Sedan pallarade vi oss ut i solen igen, for köpte lite jordgubbar och nått att dricka sedan for vi till Grevebäcks parken och lekte och hade de mysigt tillsammans.
Lekte ca 2 timmar innan vi for hem och grillade.
Eller vi grillade jag njöt av solen och underbara sommar värmen som vare här idag, medan Micke laga god morsdags middag åt mej.
De blev grillad flintastek, med pommes, bea sås och sallad.
Till förrätt blev de avokado fylld med hemma gjord Micke special röra.. Så gott.

Vi ha myst på eftermiddagen tillsammans, mina älskade älsklingen ha jag även fått morsdags present av.
2 st jätte fina brottar linnen som jag behöver och ville ha nya.
Tusen tack dom uppskattade jag verkligen.
Ska inte använda dom förens stora magen är borta.. :D

Tack mina älskade älsklingen för en underbar morsdag tillsammans med er, ha haft de så mysigt och underbart detta borde hända ofta.
Så fina paket, god mat och underbart mysigt sällskap.

Nu ska jag ladda in lite bilder sedan se finalen på Robinsson...
       
(klicka på dom små för större format)



       













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0