Melwin och Mamma mys

Nu ha vi myst mest hela morgonen, jag ja försökt läsa bok för denna lill krabat men tror ni han ha ro att sitta still :D hihi tokig pojke..
Han kommer med en bok och så sätter han sej i mitt knä jag försöker berätta bilder, läsa en liten del av texten och dom bäcker de är bara ett par 3 ord på varje sida försöker  jag läser man hinner säga första ordet i boken sedan ska han upp och leka.
Kommer tillbaka efter ca 10-30sek och då vill han att jag ska börja om.. Dom är för rar dom små liven.

Älskar denna lilla krabat så otrolgit mycke försöker ta vara på varje mysig stund tillsammans med han nu innan lillebror kommer för då bli de lite svårare att få egentid, de är ju när lillebror sover pappaälsklingen ha lillebror men de bli ändå inte på samma sätt som vi ha de nu.

Men de ska bli så mysigt med 2 små underbara liv.


Leker i plats skåpet de är roligt de.. :)




Hög gravid tärd mamma.. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0