Måndag 4/5-2oo9

Morsning korsning...
Inatt ha jag blive smått förkyld lite ont i halsen och snorig så de va mindre bra men men så kan de gå.
Idag är de en molnig dag här, och regna ha de oxå börja gjort:(
Men de är ganska skönt med lite regn tycker jag så man kan passa på att städa lite här hemma.

Idag så ska jag åka på fydnalagret och kika på en byrå till badrummet. Jag behöver en hög byrå med 4 lådor att ha där inne så varje familje medlem få en varsin byrå låda.
Ha kikat på Ikeas hem sida och dom hade bara en hög byrå med lådor men lite väl dyr tyckte jag och inte som jag tänkt mej så jag tänkte jag ska kika på fyndis innan jag bestämmer mej.
Är de någon som vet någon bra möbel affär med en hög byrå med minst 4 lådor att ha i badrummet.
Få max vara 50cm bredd.

Ne nu vika tvätt sedan dra av med snabeln och få på oss nå kläder..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0