Lilla bubbla

Inatt kom den hemska mardrömmen.
Jag låg på förlossningen och hade värkar och så födde jag Melwin lilla lillebror vaginalt och han vägde 6500gram och va 57cm lång.
Jag vakna skrek av rädsla Micke fråga vad jag höll på mej efter som jag va så upp i varv jag säger bebis kommer.
Han far upp i sängen och titta på mej och då ser han hur jag sover. Han fick mej att vakna och jag va livrädd.
Bara skakade av rädsla.
Jag är otrolgit rädd att få en jätte bebis, vet inte varför men är bara de.
Jag ska inte födda vaginalt men ändå.
Huva jaja, vi få väl se vad bebis väger dom han kommer.
Längta otroligt mycke efter denna lilla krabat nu, jag samla så mycke vatten i kroppen nu så de börja bli olidligt jobbigt.
Längta till jag ha mina små killar på varsin arm och kunna mysa och snusa på.
Att ligga alla 3  i sängen och mysa tillsammans.

Sedan sakna pappa älsklingen som jobba och när han kommer hem ligger vi alla 4 och myser tillsammans jag med mina 3 killar..
Nu få dessa veckor springa iväg så lillebror kommer..

Fast först måste jag baka nå form av fika bröd så jag ha hemma när de förhoppningsvis dyker upp besök eftersom när lilla bubblan kommit till oss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0