Ledig dag tillsammans

En mycket tidig morgon ja så blev de här hemma idag, lill killen vakna 5 och va klar pigg.
Jag och pappaMicke är jätte trötta men de är bara bita ihop.

Vi ska väl plocka lite här hemma sedan gå ut med go knoppen på förmiddagen. 

Fram mot dagen så är de hattparaden på bergsåker och den fundera vi på att gå på.
Man måste ju passa på att myst tillsammans med familjen när de är ledig dag mitt i veckan.
Men beror på hur vädret ser ut fram mot förmiddagen, är de bra väder ska vi ta med lilla syster Elin Melwin älskade beundrade moster dit.

Mot eftermidddagen nalkas de grillning hemma hos mamma på söder, de bli mamma, Linda, Elin, Micke, Jag, Melwin och Mickes mamma Monica.!
De ska bli trevligt, ha lixom knyta kalas, vi ska grilla  fläskfilé och de bli pot. sallad och grönsallad till mums.. :D

Nu ska jag ta mej an min underbara son som är full i bus idag.

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

gott med grillat =)

2009-05-21 @ 14:59:20
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/
Postat av: Tulay

Elias vaknade oxå kl 5 idag.. inte kul alls! Hatar tidiga mornar.

2009-05-21 @ 19:50:11
URL: http://tullisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0