Klämmfredag

Idag är de klämmfredag så de är många som är ledig men min älskling jobb för fullt.
Imorse kom min lill prins in vid 5 ååååå tänkte jag men jag hade turen att han somnade om och sov till halv 7..:D
Så skönt.

Vi ha nu ätit lite frukost och ska strax gå in på lillens rum och leka.
Idag vet jag inte vad dagen att att erbjuda troligtvis om lilla syrran orka med besök och bli kvar idag så ska vi åka och hälsa på henne.
Men nyss när jag prata med mamma va hon lite piggare så vi få väl se vad som händer.
Beror ju på vad proverna vis och vad läkaren tycker när de känner och klämmer på hennes lilla magen.

Vädret här idag är inte så trevligt +8 grader men alldelse dimmigt och dissigt.. :( Så tråkigt.
Jag hoppas verkligen vår solen kommer fram snart, även om jag inte personligen längta efter värmen nu pga. att mina ben och typ halva kroppen är fylld i vätska och de bli ännu sämre då de bli varmt men för dom övrig runt om hoppas jag på sol sken och jag själv bli mycke piggare och gladare då än i detta tråk väder..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0