Jobbigt Måndag

Här ha vi myst hela morgonen, ringde Kehab som jag kontaktade i fredags pga. att vår tvättmaskin ha lagt av.
Men dom påstod att de icke fått någon order från samsung som man ska fel anmäla tvättmaskinen när de bli fel på den.
Jag arg och ringde samsung då de öppna kl 9 och de säger ordern ha gått i väg så jag kontakta kehab igen och då hittade dom den ordern.
Så skönt.. Så på onsdag kommer de hit och ge vår maskin en service och hoppas de få till de som är fel.

Sedan så ha vi myst och lekt tillsammans snutten och jag, lillen åt lite lunch vid 11 och sedan sov han ute som alltid.
Då kom Melwins farmor som lovat mej att hjälpa mej och putsa fönsterna i lgh.n så jag slipper göra de nu ivår när jag är hög gravid.
Så nu ha hon gjort de Tack så mycke.

Gulligt av dej att erbjuda dej och ställa upp...

Nu ha lillen gått ut med Farmor pga. att jag ha så ont i magen att jag inte vet vart jag ska ta vägen. Ha prata med förlossningen och de vill jag ska avvakta och vila fram mot eftermiddagen sedan så skulle vi höras igen.
De känns så dumt att Melwin är i från sin mamma, när dom gick brast de för mej och jag börja gråta.
Saknar han så otrolgit mycke då han är ifrån mej så jag vet inte vart jag ska ta vägen.

Mammas lillskatt...
Men han ha de bra med farmor oxå, sedan så är de JÄTTE nyttigt för både han och mej att vara ifrån varanadra.
Nu ska jag läsa lite bloggar, fortsätta kika på en diskmaskin till lgh.n och beställa gardiner till nya lyan som jag sett ut.
Sedan in vänta min skatt...
Älskar och saknar dej JÄTTE MYCKE redan Melwin.


Kommentarer
Postat av: Anna

Kehab är inte kloka. Vi väntar på en reservdel till vår diskmaskin som gått sönder. Först tog det tid, sen fick vi fel och nu har det gått ännu mera tid, nästan två månader och jag är ARG på dom! Hoppas ni har bättre lycka med reparationen :-)

2009-05-18 @ 21:52:32
URL: http://edar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0