Godmorgon Solen

Här sitter jag ensam och hör fåglarna kvittra.
Melwin och Micke sover sött, självk kan jag inte forsätta sova för jag ha sådana förvärkar och hårda onda sammandragningar så jag vet inte vart jag ska ta vägen.:(
Min älsklingen ligger i vår stor sängen och sover sött tillsammansde behöver dom.
Jag hade oxå behöva sova men tyvärr gå de ju inte för jag ha så ont.

Fönsterna stå på vid gavel och man hör hur fåglarna kvittra.
De är redan +13 i skuggan och de är ju helt underbart de. Kommer nog bli en varm och härlig dag idag. 
 
På vår lista stå de bara massa måsten saker att göra.

- Dammtorka
-Dammsuga
-Skura badrummet
-Torka golv
-Bädda
-Vika tvätt


Varför allt detta måste göas just idag trots fin väder är för att idag vi 13 så kommer första paret och ska kika på denna lgh.
Sedan vid halv 2 kommer de andra paret så vi ska ha visning på lgh.n...
Men vi få njuta av solen när vi är kalrt med alla MÅSTEN saker.
Nu ska jag gå in i Melwin rum och börja med att bädda hans säng.
Varför han sover hos oss är för att han kom vid 3 och då fick han sova kvar...


Om jag hinner måste jag åka till stan på Lindex och byta Melwins midsommar kläder som kom igår.
Dressen va för tajt och satt inge fint på honom.. :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0