Gårdagen

Ja igår blev de inte alls som vi planera.
Jag pratade med Mamma vid 8 då va allt normalt där hemma, sedan ligger jag i sängen och läser gårdagens aktiviteter på travet.
Så ser Jag att smultron och sång ska uppträda där klcokan 12,30.
Jag ringer hem till mamma och hon säger hon vänta på att doktorn ska ringa.
Vi läggger på snabbt på hemtelefon och hörs på mobilen.

Då säger mamma att min lilla älskade lillasyster Elin ha spytt massa blod till morgonen.
Jag säger åt henne skit i att vänta på att dom ska ringa tillbaka åk in för de där kan vara allvarligt.
Hon gö som jag säger och de visa sej inte alls vara nå bra när dom kommer in.

Någonting med gallan är de som är fel och på tok. Sedan kan hon inte kissa med mera.
De satte dropp och ha tage massa prover.
De blev inlagd på kirurgen och där ha dom legat inatt.
Igår eftermiddag ville Elin själv äta lite på de koppla bort droppet och hon fick de hon va sugen på Pannkaka, men bara efter några tuggor spy hon igen lill vännen... :(

Lider med min älskade syster oerhört mycke så de är inte klokt nu. hoppas hon bli piggare om de bli kvar idag så ska vi åka upp pch hälsa på dom ta med någon lunch till mamma och köpa nått gott åt Elin.
Jag vet själv hur tråkigt och långsamt de är att ligga på sjukhus med sitt barn, jag ha ju gjort de några gånger och de är inte roligt men måste man så måste man.
Så besök uppskatta man om barnet så klart orka.

Melwin och jag blev hemma igår, vi for inte dit ifall de skulle bli nått jätte allvarligt med Elin.
Vi lekte ute tillsammans innan Micke for på travet och sedan så städade jag medans han va där.
Så de luktade riktigt gott här hemma.

Mot Eftermiddagen kom Mickes mamma hit och grillade med oss som planerat, de enda som va fel va att vi va hemma hos oss och inte hemma hos min mamma och att dom grillade med oss.
Men vi få ta de en annan gång.
De är ju viktigare att min älskade Elin lillasyster bli piggare.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0