En söndag med blandade känslor

Allt hade gått jätte bra för Melwin han hade både ätit och sove lunch där.
Vi hämtade honom vid halv 2 ungefär.

De ha vare tomt hemma utan Melwin, vi for hem direkt efter vi lämna honom och de gick inte så bra för mej att vara hemma utan honom.
Så älsklingen planerade att vi skulle åka till Matfors käka lunch och åka en sväng och kika.
Vi åt en jätte god lunch på Luddes, blev kyckling filé med pommes och sötsur sås.. :D
Sedan så åkte vi mot stan och svängde in och kika på fyndlaget då kommer de ut med en sprillans ny byrå från ikea för 200kr.

Vi köpte den inte på en gång utan for köpte glass och funderade.
Vi åkte hem jag vilade en stund eftersom jag sover dåligt på nätterna så tog jag en 1timmes vila, hade svårt att komma till ro saknade Melwin oerhört men somnade en stund i allafall.

Sedan hämtade vi skatten och då tyckte micke vi skulle åka tillbaka och kika om den fanns kvar.
De gjorde den så vi gjord värsta fyndet idag.
200kr för en ny byrå i kartong fårn ikea.
Nypris 549:-.
ANEBODA Byrå med 3 lådor
Nu är jag vaken själv, Melwin sover sött men hade svårt att komma till ro ikväll.
Älsklingen är dålig och må inte alls bra så han sover för natten han och jag hoppas han är piggare imorgon.

De va jätte roligt att de gått bra för Melwin att vare med farmor idag och jag hoppas de gå lika bra den dagen han ska vara med henne då vi ska snittas.
Jag ha gråte mycke idag pga. saknade efter min lill prins ha ju så dåligt samvete då jag lämna bort han men de är ju som sagt va nyttigt oxå.
De ha som sagt va vare en dag som vare nyttig för både mej och melwin med minuter som vare berg och dalar..
Men allt hade gått bra och de är de viktigaste..




Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

skönt att det gick bra =)

2009-05-24 @ 21:01:36
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0