Bort lånad

Nu ha vi låna bort vår lilla skatt till farmor idag, de är förståa gången han ska vara ifrån sin mamma och pappa flera timmar med både äta borta och sova borta utan sin mamma och pappa.
Vi hoppas de gå bra för de är tänkt att de är farmor som ska ha Melwin när vi ligger och ska snittas.
Sedan på eftermiddagen kommer Micke och hämta Melwin och de besöker mej på sjukan om allt gått bra.
Micke ska bo hemma med Melwin och ta hand om honom medans jag och bebis vila upp oss och ta hand om varandra på BB.

Jag tror och lita på Melwins farmor de är inte de de handla om utan jag är generllt tryggare med mamma än vad jag är med någon annan så är de.
Min mamma är min mamma och kommer alltid och vara så.
Mamma vet och förstår varför vi gjort detta val men de kanske ändå sluta med att mamma få ha lill plutten om de inte fungera.
För mamma kan både natta han vid lunch sovningen och ge han lunch.

Innnerst inne hade jag vela mamma ska ha han men mamma ha så mycke annat VIKTIGT att göra den dagen så vi gö en test med farmor nu och visa de sej inte gå så få mamma ha han ändå när jag ska få lillebror till plutten.
Jag är orolig och nervös kan inte koppla av känns i hela kroppen att han inte är här hemma.
De är ingen busig unge som dra i en när man istter vid datorn ingen pojke som jag kan läsa max boken för med mera.
jo jag ha ju Micke men jag tror han inte uppskatta de lika mycke som Melwin gö de.

jaja, nu ska jag strax göra mej klar för vi ska åka till matfors käka lunch och mysa på luddes och få egen vuxen tid prata igenom kommande flytt med mera.
Men innan jag rycker på mej nå mer vårdanade kläder ska jag göra tatziki till kommanade middag..

Nu saknar jag min skatt så jag bli tårögd bäst jag gör något annat än att sitta här och dega.

Mamma älskar och saknar dej min lilla pirns du är så vacker och dina ögon är så fina och man smälter i dom.
Kärleken till dej är helt oslagbar.
Livet fick verkligen en stor mening när du kom och du kommer alltid fylla mina dagar med glädje och massa härliga minnen.


Kommentarer
Postat av: Emma

Kommer gå jättebra för Melwin, det blir ju bara över dagen han ska vara hos farmor =)

2009-05-27 @ 13:23:53
URL: http://emmzan80.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0