Birsta + middag

Vid 13 for vi mot Birsta jag skulle köpa hylla till badrummet nå korgar färg, en ny muuu åt Melwin.
Vi hitta allt vi skulle ha plus att jag köpa 6st glas för 19kr så de blev 2 förpackningar sådana.
När vi handla klart allt och så dära så upptäcker jag faaan Melwin ha tappa ena skon.. :(

Jag få panik och fråga dom på info om de kunde förvara min hylla som va för stor för att låsa in i förvarings facken.
Men fick till svar att dom icke kunde de jag blev förbannad.
Tur ringde älsklingen och sa han sluta tidigare så han kom ut och tog lillen och grejerna så jag kunde gå i varuhuset och söka skon och jag hittade den.

Vi for hem och gjorde middag, blev blodpudding -bläääääääääääääää...
Åt någon bit och älsklingen åt oxå bara någonbit.
Melwin åt som aldrig förr.

Sedan så säger vännen min hoppa in i duschen sagt och gjort så gjorde jag de.
Sedan klä vi oss och gå ut till bilen och där smäller de, Micke ha ordna barnvakt åt Melwin så vi ska kunna äta ute tillsammans en sista gång på tu man hand innan vi är 2barns föräldar.
Vi lämna Melwin hos sin farmor där han verka haft de bra.
Han blev ledsen och brydd då vi for men sedan gick de tydligen väldigt bra.

Dom ha vare ute på gården och lekt och haft de mysigt.
När vi kom och hämta han gisssa vem som blev en glad sol, vår älskade son.
Han sprang emot oss och de va så mysigt att känna sej välkommen hem..

Nu ha jag natta sötnosen och han sover sött för natten.
Vi åt i allafall på Källar krogen och de va så gott.
Blev både förrätt och varmrätt.
Till förrätt va de toast med kräft och räkröra och sedan till varmrät blev de black and white med pommes.
Så mätt blev vi...

Tack min älskade älskling för den goda maten och överasskningen, du är helt underbar.
Ingen är som dej vad hade jag gjort om jag inte hade haft dej. Älskar dej otroligt mycke.. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0