Besök

Idag vid 08:45 kom Lisa & lill prinsen Emin.
Barnen lekte och fann varandra direkt. Hade jaggis och hade de mysigt, Lisa lekte dom medans jag ringde och fel anmälde vår tvättmaskin och de gick jätte bra.
Sedan fikade vi mina te kakor och surrade lite, Underbara älskade Lisa hjälpte mej att få ut den blöta tvätten i maskinen sedan så va hon så himla underbar och erbjöd sej att ta hem vår tvätt till henne och tvätta den åt mej.
Tusen tack, jag passade lill prinsen Emin under tiden och vi målade med finger färg tillsammans jag och barnen.
Dom blev så vackra... :D

De fick finger färg i håret och över hela kroppen, när goa Lisa kom tillbaka så målade vi en stund till sedan så hoppade små liven i badkaret, Melwin ville verkligen bada med Emin men Emin va så trött så en snabb dursch och sedan ville han ha lite mat i lilla magen sin.
Melwin bada en kortis till sedan va de dax för lite krub i magen för min lill prins oxå.
När han ätit så blev de en tupp lur och han sover än.

Lisaa och jag ha fika en massa Emin oxå, Emin ville inte somna i samma veva som Melwin så han ha vi lekt med och han ha fått egen kvalitets tid med mej och Lisa.
Sett på Play Houes disney och de gillade han.
Nu ha Lisa fare hem till henne och hämta tvätten som hon va gullig och tvätta åt mej, Emin stannade kvar hos oss och vi ha läst bok och när jag läst klart boken så sover han på min arm, så trött så trött va lill vännen.
Emin ligger i Melwins säng och sover gott nu, Melwin sover i sin vagn på balkongen.
Lisa kommer väl om en stund med tvätten "Tusen tack älskade vän, du är en sannn rar riktigt vän du gumman".

Ieftermiddag ska vi hem till mammamormor och käka Tacos tillsammans med dom.
Måste ju passa på att träffa syrran mycke nu innan studenten.
Nu ska jag kika till dom små liven som sover sött och invänta att goa vännen Lisa kommer.

Lite fina pix på 2 fina små liv:)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0