Åskan & Blixten

När lillen vakna gick vi ute och lekte  men hann inte vara ute så länge innan de börja åska och smått blixtra.
Jag blev rädd som vanligt.. :(

Sedan vid halv 4 kom vännen hem då brumade vi iväg på Big Boy och käka sedan mot ica Maxi för att inhandla lite mat.
De börja vräka ner med regn då vi far från Big Boy.

Nu ha vi handla så vi klara oss ett tag, när vi kom hem blev de badning för mej och plutten och när vi ligger där börja de blinka i lampan på toa och jag skriker på Micke som kommer på studs,
Vi duscha snabbt Melwin och gö han klar sedan hör vi åskan och massa blixar.. :( Fyyy va hemskt.
Är livrädd för åskan och blixten.
Fy skulle aldrig våga vara ensam med Melwin i detta läge.

Nu sover skatten sött jag ska äta mina goa jordgubbar jag köpte på Ica förut.. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0