Älskade Familj

Tänk vad man kan koppla av när mamma och sina syskon är i närheten.
Visst är jag avkopplad med älsklingen och min familj men när familjen och mamma kommer hit är de nått speciellt.
Mamma och mina syskon ha så god hand om Melwin och jag kan koppla av till tusen, dom skämmer inte bort han dom är som dom alltid är. Visa skämmer bort han och låter Melwin göra som han vill vilket jag tycker personligen är SKIT jobbigt, Melwin är sjö grön då när han bli ensam med oss..
För de han fått gjort med dom /den han vare hos så tror han få göra desamma hemma vilket han vet att han inte få.
Men de bli ju svårt att få dubbla utbud hela tiden.
Faaan varför skulle de bli så här..
Visst skämma bort ska man få göra men till en viss gräns så är de, barnen ska inte få bestämma vad de vill göra hela tiden, man kan inte lyfta upp dom bara för dom vill eller så.
Men visst man ska även lyssna på barnet oxå.


Tack för ett mysigt besök mamma och mina syskon du så ska jag laga lite mat.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Jag känner igen det där..

Eter att P har varit hos farmor är han ett monster då han kommer hem...



Där behöver han inte äta vanlig mat, får godis eller mackor istället...

Där får han vara upp till mitt i natten och kliver upp runt 6 vilket resulterar i att han är döds trött och skit grinig då han kommer hem...



2009-05-22 @ 19:23:56
URL: http://innebandyfrun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0