05:00

Ja de va klockan då en liten blå ögd sötnos kom in till oss.
Han såg min mobil på sängbordet och säger "Mamma Ajaj.. "
Han vet väl att jag säger de, så nu när den låg inom räck håll åt lilleman så sa han till själv duktig kille mamma ha hihih.. :D

05:15 klev vi upp, lillen ha hunnit ätit en tallrik gröt och nu ser han på Play House...
Idag vet jag inte vad vi ska hitta på, tråligtvis ska vi väl gå ut och leka en sväng.
Är så grymt sugen på varm chocklad och några goda mackor och gå på pick nick men jag vet inte om ha någon lust att göra ordning de till bara mej och lillen.

Nu kalla de morgon mys i soffan med min lilla älsklings pojke.. Tänk nu är e inte många veckor till jag sitter i soffan med en liten skatt på armen och snusa på och min lill älsklingen sitter lutande mot min andra arm och kramas till Play House.
De ska bli så mysigt..

Kommentarer
Postat av: Tulay

Jag hoppas verkligen att d blir så som du skriver. Min Elias hänger på mitt huvud så fort jag sätter mig ner med Elin.

2009-05-14 @ 14:15:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0