Vi trippa vi ut....

Nu sitter vi här i soffan, Melwin är JÄTTE busig sitter och dra mej i flätorna så de kittlas..
Busig unge.. :D

Melwin ha blive så fjantig så fort han gå ifrån mej så lossas gråte han, och fjanta verkligen på.
Så ropa jag på han och då kommer han inte.
När jag kommer till han bli han glad och skratta.
De är bara en fjant idé han komme på.
Om jag gå ifrån mamma och grina så kommer hon och hämta mej.
Men så är inte fallet jag ha gått på de 2 ggr idag men nu vet jag vad han håller på mej.
Jag lät han fjant grina förut och de tog ca 20min sedan insåg han att oj mamma kom in så kom han in springandes på sitt rum och skatta. .

Ja tänk att en 1år och 5mån och 14dagar kan vara så tjurig och egen vilja.
De är bra med egen vilja de visa att han är en personlig indevid.. :D

Trots alla hyss så är han så charmig och helt älska värd..

Vi ska strax klä på oss för att gå ut och leka i en lekpark, de är så himla fint väder här +3 och solen lyser till och från.. :)

Ne nu måste jag kliva upp här i från söka plånboken så jag kan köpa nån lunch och ta fram kläder för ut gången.. :D

Kommentarer
Postat av: josephine *Elikas mamma*

Vi har oxå 3+ men grått & trist... Regnet hänger i luften...

2009-03-17 @ 09:41:20
URL: http://wwwmammatillelika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0